sobota, 9 lutego 2013

Day 6 - Stripies

Kolejny dzień wyzwania u Uli :) temat dzisiejszy jest fajny - STRIPIES :) 



Miałam fajny pomysł na zrealizowanie tego zadania, ale niestety warunki pogodowe dzisiejsze mi to uniemożliwiły, więc  oto moje zdjęcie:




Może i banalne, ale dają te pachy fajnie po oczach :) więc są na dziś :) a jest to fragment papieru pakowego:) ohhh papier :D:D:D




Zobaczyłam też zdjęcie Dušan Makavejev (serbski reżyser i scenarzysta) i tak mi się skojarzyło z dzisiejszym tematem, więc dorzucam w gratsie :) 


Bardzo mi się podoba to zdjęcie :) takie niby nic, a jakaś zadziora z tego zdjęcia wychodzi... no i paski pasują do moich hihi :)


***


Jak obiecałam - udało się nawet szybko, wrzucam zdjęcia zrobione naszym nowym nabytkiem:


Jedno ze zdjęć co mi się najbardziej podoba ;) Jest takie nadzwyczajne w swojej prostocie...








Widzicie co on robi z ostrością? No ja to zachwycona jestem!




NordicWlking by Babunia :) A tu wygląda tak... magicznie...







I jak wam się podoba? Ja jestem zachwycona! może same zdjęcia nie są rewelacyjne, bo jest to dość trudny obiektyw i muszę go rozszyfrować do końca :) ale po pierwszej zabawie już go kocham! Szkoda tylko, że jest dość duży i ciężki... nie będę mogła go wszędzie ze sobą targać... 

Miłej soboty!



PODPIS

45 komentarzy:

  1. Naprawdę mieniło mi się przed oczami jak czytałam post. Skojarzyły mi się z moją parasolką plażową i letnim lenistwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te pachy dają mocno po oczach :) ale paski to paski hihi :)
      ja tak kocham zimę, że cieszę się każdą zimną minutą i chcę aby zima trwała jka najdłużej hihi :)

      Usuń
  2. Oj dają te paski po oczach, chlast :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu ale pasiaście tu dziś:) zamiast grochów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiasto, pasiasto i różowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te pachy, bardziej czerwone są :p miały być paski, więc musi ich być dużo :)

      Usuń
    2. Ojej, ja widzę różowe...

      Usuń
  5. Dopiero zobaczyłam zdjęcia... Super! A co to za sprzęt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dodałam je troszkę później :) a obiektyw to taka specjalne 50mm przygotowane do takich zdjęć :) ale muszę się najpierw nauczyć obsługiwać bo to nie takie proste :)

      Usuń
    2. czasem to kwestia monitora :)

      Usuń
  6. czy to papier z IKEA? :) uwielbiam go jak i cały ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! dokładnie z Ikea :) jest śliczny, ale dla mnie, jako papiernika kiepski jakościowo :) i tak go kupiłam bo mi się podoba :p

      Usuń
  7. Faktycznie z dobrym obeiktywem to można zdziałać cuda, jedyny minus to waga i ciężko go mieć zawsze pzy sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... mocno nad tym ubolewam... ale myślę, że zdarzy się kilka razy, że się pomęczę i będę go targać ;P

      Usuń
  8. Fajne te pachy takie letnie :)
    Bardzo fajne efekty na tych zdjęciach, dla mnie takie dodatki jak Twój obiektyw to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to papier do pakowania prezentów BożoNarodzeniowych hihi :)

      Usuń
  9. Obiektyw fajny efekt robi :) Takiej blogerce to dobrze :) Może sobie mężowi sprzęcik do robienia fot blogowych podwędzać :D Zgrany z Was duet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten obiektyw będzie mój hihi :) tzzn oczywiście będziemy się wymieniać i będę mu pożyczać, ale od razu powiedziałam, że jest MÓJ hihi :)

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia, doświadczyłam trochę zimy i śniegu chociaż wirtualnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w lesie był śnieg, ale taki fajny, taki co skrzypi pod butami :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) miałam nadzieję, że Ci się spodobają :)

      Usuń
  12. No niezłe efekty :)) gratuluję nabytku :))

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurka jakie boskie zdjęcia:)))
    uwielbiam takie ostrości w niektórych miejscach tylko:)))
    a jaki to aparacik kupiliście?
    ach marzy mi się jakiś dobry sprzęt:)
    ściskam cieplutko:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to obiektyw :) apart stary, po mężu odziedziczyłam, jak on kupił sobie lepszy :) a obiektyw to taki stary ruski (50mm i światełko 4, jeśli Ci coś to mówi) i ma taką specjalną nakładkę, ale nie wytłumaczę Ci dokładniej hehe :) ściskam cieplutko i miłego wieczoru :)

      Usuń
  14. I jak? Jak? Jeszcze się pytasz?
    Jak zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) dzięki :) fajny komentarz, budujący hihi :)

      Usuń
  15. Paski paskami, wersja czarno- biała rządzi ;)
    Natura w Twoim wydaniu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) te czarno białe zdjęcie mnie też rozwaliło :)

      Usuń
  16. Paski fajne!
    A zdjęcia bardzo piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) paski takie w sumie zwyczajne hehe ;)

      Usuń
  17. Oj mieni się mieni,
    a ta nakładka musi być ciekawa :) bo efekty są bardzo ciekawe :) bardzo wile z tych fotografii mi się podoba :) ale obiektyw 50 mm nie jest ciężki, właśnie raczej jeden z lżejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... to nie jest zwyjła 50mm... to stary rosyjski obiektyw, bardzo duży i do neigo jest specjalna nakładka :) zresztą zależy która 50 jest lekka, ta ze światełkiem 1,8 (canonowska, nei wiem jak jest u nikona) jest mała i lekka, natomiast 1,2... to już spory słoiczek :)

      Usuń
  18. Witaj, zajrzałam do Ciebie na chwilkę, bo gdzieś...u Kogoś w komentarzach zaintrygował mnie Twój awatar...i siedzę drugą godzinę....:)
    I czytam i oglądam...
    Piękne zdjęcia i dużo ciepła...
    Zostanę więc na dłużej, jeśli nie masz nic przeciwko:)

    Zimowa sesja....powaliła mnie na kolana...:))))

    Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli:)
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jaki cudowny komentarz :) no nie ma dla nie nic milszego jak to, że ktoś chce mnie czytać! dodaje mi to skrzydeł :) Dziękuję :*
      Pewnie, że nie mam nic przeciwko, wręcz przeciwnie, zapraszam cieplutko :)dziękuję jeszcze raz i również fajnej niedzieli :*

      Usuń
  19. Ojej z tej zimowej sesji to zdjęcie ze ślimakiem... Odpadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D fajnie, że się podoba :) zobaczyłam go zupełnie przypadkiem :)

      Usuń
  20. Fajny efekt :-)
    Ja mam jedno rosyjskie cacuszko - i szukam teraz specjalnej nakładki,żeby go podpiąć pod mój aparat ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 3 rosyjskie cacuszka + przejściówki do makro, no i oczywiście odpowiednią nakładkę pod cyfrę :) a teraz popełniłam gafę bo się okazuje, ze ten obiektyw jest produkcji niemieckiej :) ale jest bardzo stary, a nie z tych nowych :)Cóż wolę robić zdjęcia niż być obcykana w sprzęcie :)

      Usuń
  21. Piękna głębia ostrości :)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...