piątek, 7 grudnia 2012

Viv & Oli egejn :}

Ufff... komputerek się odfochował, więc udało mi się obrobić resztę zdjęć z sesji z Vivi i Olim :) zapraszam:)












Dziś tylko zdjęcia :) a tymczasem czas oczywiście na szydełko i ciąg dalszy produkcji podkładek :)Chciałam dziś zrobić pokrowce na telefon, ale jedno szydełko się mi gdzieś zapodziało :( tzn. w sumie to mnie to nie dziwi, bo po pierwsze szydełko zawsze mam przy sobie, i zdarza się, że czasem gdzieś je zostawię (na szczęście jeszcze żadnego nie zgubiłam), a po drugie to trochę bałaganiara jestem... muszę się rozejrzeć, mam nadzieję, że gdzieś się znajdzie...

no i ponownie zapraszam na blog Kasi, w roli głównej zawsze Vivi&Oli :)


A więcej zdjęć maluchów u mężulka:


xoxo,
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...