sobota, 15 grudnia 2012

Świąteczne inspiracje

Wczoraj był dzień zorganizowania czasu. Bardzo mi to pomogło, ale mimo wszystko nie mogę się jakoś ogarnąć i wyrobić... ze wszystkim mi dłużej schodzi... A sąsiedzi nad nami mają remont i chyba dziś cyklinują podłogę, więc od samego rana aż do teraz bez przerwy koszmarny hałas... W pracy jestem przy maszynach (po świętach napiszę o nich hihi) też za cicho nie jest... lubię to, ale jak przychodzi sobota to pragnę ciszy i spokoju... Czuję się jakby ktoś mi wiertarką w mózgu robił sitko, brrrr... W krzątaniu pomiędzy sprzątaniem, praniem, robieniem obiadu, szydełkowaniem i myślami nad poniedziałkową prezentacją, postanowiłam znaleźć chwilę na wyciszenie przy kubku herbaty z cytryną i skoncentrowaniu się na świętach - mam nadzieję, że to mnie pobudzi do dalszej pracy - stąd pogrzebałam trochę wśród kilku stron i przygotowałam troszkę świątecznych inspiracji :) zapraszam :]






Na początek "dziwne" choinki, w których już od dawna jestem zakochana :) na przyszły rok chyba zrobię choinkę drabinową :)


Ramki i bombki i ozdóbki zawieszone w kształcie choinki - urocze!


Oooo! to też takie w moim stylu, z gadżetów garażowych :) szkoda, że nie mam garażu, a moje gadżety jak na razie są ubogie...





Jako miłośnik roweru i dumny posiadacz kolarki nie mogłam pominąć tego zdjęcia... takiej niestety sobie nie zafunduję... rowerów kilka by się znalazło, ale niestety nie mam tak wysokiego pomieszczenia...



Również jako miłośniczka szpilek zakochałam się w tej oto takiej choineczce :)


A teraz pora na to co mnie najbardziej kręci: PAPIEROWE CHOINKI :D






A w śród nich inne wersje książkowych choinek:






LOVE -> Choinka i ozdoby z tektury falistej <- LOVE!


No i na koniec:





Mam nadzieję, że wy również szykujecie się do świąt :)



xoxo,
W.

2 komentarze:

  1. ten regał z ułożonymi w choinkę książki jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo mi się podoba :) Na Politechnice Łódzkiej (tu pracuję) też zrobili taką choinkę: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152334026370635&set=a.290313105634.323623.234526805634&type=1&theater
      ps. pochwalę się, ze jestem na zdjęciu w tle hihi :)
      pozdrawiam

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...