sobota, 8 grudnia 2012

sobotni wieczór

Jak wam mija sobotni wieczór? U mnie spadł śnieg i jest cudowny mrozik :) jest po prostu przepięknie!





Czyż to nie jest wspaniałe? Jak można nie lubić zimy?

A jak zima, to wieczorkiem tylko grzane piwko z sokiem domowej roboty - PYCHOTKA!





I odrobina zabawy w krzywą wieżę. Dość banalne, ale jest przy tym kupa śmiechu i zabawy:) Taki mały odpoczynek od szydełka, bo siedziałam z nim dziś od samego rana... My (ja, sis i małż gramy), mama haftuje, psiak próbuje wyżulić mandarynki (wiem, ze to dziwne, ale on je uwielbia), a kot siedzi w pudełku i śpi. Czyli jak zwykle mały dom wariatów. A obrus, który tu widzicie jest zrobiony przez moją mamusię :) Z całą pewnością poświęcę jeszcze jakiś pościk jej pracom, gdyż to dopiero jest arcydzieło! 






A oto kilka efektów mojej dzisiejszej pracy :) Oczywiście wszystko przygotowuję na kiermasz przedświąteczny, który zbliża się wielkimi krokami. Mam jeszcze masę pomysłów, ale poza wieczorami nie mam czasu na dzierganie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko zrealizować :( 

Jak widzicie ze zdjęć u mnie w domu powolutku już zaczynają gościć święta :) ciasteczka zaczynają się już piec, tzn nie same, mama z sis je pieczą, obrus też już wyjęty. Te święta będą bardzo ciężkie i smutne w tym roku, ale o tym może napiszę innym razem... Niestety nasze życie nie jest tak piękne i wspaniałe jakbyśmy chcieli...




xoxo,
W.






3 komentarze:

  1. Hej :-) fajniusio u Ciebie :-) fotka z pierniczkami-rewelacyjna :-) bede zagladac czesciej :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha.. no i oczywiscie ta foteczka ze sniezna sceneria jest przepiekna :-) ja uwielbiam zime.. jest taka malownicza i piekna :-)

    a obrus mamy i Twoje serwetki - sliczne :-)

    Co do "ciezkosci" Swiat.. i u mnie w tym roku beda najsmutniejsze w mym zyciu, jak do tej pory :-( ale staram sie cieszyc nimi dla ludzi ktorych kocham.. tule mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) cieszę się bardzo, że CI się podoba i zapraszam :)

      Ja również uwielbiam zimę, więc nie rozumiem osób które nie potrafią cieszyć się takimi widokami! a u mnie dziś padało cały dzień więc jest spooooro śniegu, JEST CUDNIE!

      no u mnie też będą najcięższe święta... ale mocno wieżę w ten cały urok i cud świąt, i że właśnie to jakoś pomoże nam, w miarę możliwy sposób, jakoś to fajnie przetrwać (chyba nie umiem tego ubrać w słowa hehe)

      ciepło pozdrawiam :)

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...