wtorek, 4 grudnia 2012

makrowski świat bajek

Ponieważ jest to blog również o zdjęciach, a wszystkie moje szydełkowe dzieła są w trakcie tworzenia, pogrzebałam troszkę w archiwalnych moich zdjęciach i dzisiejszy post będzie poświęcony moim makrom :) Świat widziany z obiektywu i powiększony kilka razy jest... hmmm... magiczny... To tak jakby przenieść się do krainy z marzeń, gdzie wszystko toczy się innym tempem niż nasze codzienne życie :) Moje makra są robione za pomocą starych rosyjskich obiektywów (najczęściej 50mm ze światełkiem 1.8) ze specjalnymi nakładkami zmieniającymi ogniskową i przejściówką do mojego aparatu :) są to raczej starsze moje zdjęcia. Postaram się też przejrzeć jeszcze moje foldery ze zdjęciami i poszukać czegoś więcej :)

A tym czasem zapraszam do magicznej krainy jak z bajki :)



Jedno z moich ulubionych :) 















Podobało się?




Słodkich snów, xoxo,
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...