czwartek, 20 grudnia 2012

Kubraki

Wstałam dzisiaj rano z myślą: że z rana będę w domku, będzie światełko, więc zrobię wreszcie fajne zdjęcia na mojego bloga! juhuuuu! juuupiiii! :D:D:D I wtedy otworzyłam oczy (musicie wiedzieć, że zanim otworzę oczy mija trochę czasu, a za nim wstanę jeszcze więcej) I co? I ciemność! Wszędzie ciemność! Nie, o nie! To nie noc. Było już rano... po prostu szary i ponury dzień :/ wrrrr... no i chciałam sobie głupia pomóc światełkiem lampkowym, jak już wstałam i się wzięłam za te zdjęcia, i je jeszcze bardziej zepsułam :/ więc zdjęcia kubeczków w ubrankach są średnie...:/:/:/ kicha normalnie...

Kilka lipnych zdjęć ciuchów na kubek:



Cukierkowe Paski


PoProstuPaski


Lover



My Coffee z miętową obwódką - jak dotąd najbardziej podbił wasze serca :)



ILoveGoodTea



I cała szafa ubranek na kubeczki :)

W każdym razie jak się obudziłam, zorientowałam jak jest ponuro, zerknęłam na telefon, a tam sms o treści: "odezwij się do mnie. Kurier" -> moje wizytówki!!!! :D Dziś był pierwszy dzień kiermaszu. Pierwsze oficjalne wystąpienie Grocha :) więc wizytówki były mi niezbędne... niestety nie mogłam się dogadać z panem kurierem, i musiałam specjalnie taksówką podjechać po nie, w drodze na kiermasz. Ale już są :D Oszukali mnie na gramaturze, ale tak są piękne i tak ślicznie wyglądają, że trudno :)

Pierwszy dzień kiermaszu był słaby. Wydaje mi się, że to przez brak informacji na ulicy, o tym że właśnie odbywa się kiermasz... Może jutro będzie lepiej... Okropnie zmarzłam, ale nagadałam się z moją Marcią, usłyszałam kilka komplementów, więc i tak było fajnie. Uwierzycie, że kilka osób zapamiętało moje koszyczki??? Nooo... Bardzo miłe!

***


A teraz spadam spod koca (może zarzucę go na plecy, nie chcę się z nim rozstawać!) i siadam pakować prezenty :D:D;D oj oby tylko mi się udało tak ładnie popakować jak na zdjęciach z moich inspiracji... gift idea


***

I chciałam z całego serca podziękować wszystkim za ciepłe słowa, pocieszenie i wsparcie w związku z moim poprzednim postem o moim tatusiu :) zaskoczyliście mnie :) I bardzo się cieszę, że wszystkim się podoba :) miło jest wiedzieć, że napisało się coś fajnego o własnym tacie... Chociaż, o nim łatwo się pisało, bo był tak wspaniały... i znowu ryczę hehe :)




2 komentarze:

  1. Cudne masz te kubraczki, każdy inny każdy wyjątkowy i te zdjęcia wcale nie są takie lipne!:) co Ty od nich chcesz:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo je podciągnełam troszkę... ale i tak nie jestem z nich zadowolona.. :P cieszę się, że kubraczki Ci się podobają :)

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...