sobota, 1 grudnia 2012

Coffee on staurday

hej:) jak spędzacie sobotnie popołudnie? Odpoczywacie po obiadku? Ponieważ nasze soboty rzadko kiedy bywają wolne, skorzystałam z okazji i wzięłam się za sprzątanie, pranie itp! taaak! a teraz jest pięknie i przyjemnie i najwyższa pora na kawusie w towarzystwie mojego mężulka :)





Duża dla niego, mała dla mnie :p 


A leniuchujących w Łodzi zapraszam na kiermasz w pubie Nostalgia (ulPiotrkowska 86). 
Będzie można kupić mase fajnych rzeczy ręcznie wykonanych, między innymi piękności zrobione przez moją koleżankę :
Myślę, że takie prezenty są najpiękniejsze i najbardziej wartościowe :)

A w tajemnicy wam powiem, że może i mnie uda się wystawić jeszcze w tym roku na kiermaszu ;P ale to się okaże z czasem :)

miłej soboty, uciekam  tworzyć moje maleńkie arcydziełka :)

xoxo,
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...