poniedziałek, 26 listopada 2012

I'm new here!

Dosyć długo trwało zanim odważyłam się założyć bloga... jakie będą jego efekty okaże się po jakimś czasie :) wczoraj jednak wydarzyło się coś bardzo miłego co mnie jakoś tak popchnęło, aby wreszcie go założyć:) otóż obserwuję wiele blogów, między innymi wspaniały blog Oli: http://czaryzdrewna.blogspot.com/ . Ola organizuje "inspirujące" środowe konkursy i udało mi się wygrać, co było dodatkowo miłe, gdyż wczoraj były moje urodziny :) no i zachciałam się tym podzielić, stąd dodatkowa motywacja aby wreszcie utworzyć mój własny blog :) poza tym miałam takie postanowienie noworoczne, a koniec roku już tuż tuż więc trzeba się sprężać :)

A oto zdjęcie które zachwyciło Olę :




A o czym będzie mój blog? hmmm w sumie to po trochu o wszystkim :) mój mąż zaraził mnie miłością do fotografii, więc będą zdjęcia, moja mama i babcia zaraziły mnie miłością do robótek ręcznych, mój tata zaraził mnie miłością do ogromnych maszyn, wiec i o tym się coś znajdzie, moja siostra sprawiła, że polubiłam koty, choć i tak najbardziej na świecie kocham psy, a moje studia wywołały u mnie totalny odlot na punkcie papieru, więc będzie i o papierze :) czasem i coś ugotuję, czasem i muzyki posłucham, więc mój blog będzie zakręcony jak i ja :) 

A tymczasem witam wszystkich zainteresowanych :)

xoxo,
Werka


2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, a zdjęcie które wygrało ciastkowy konkurs jest świetne :) Dołączam się do prośby Al o zdjęcie weryfikacji obrazkowej (panel bloggera: ustawienia/posty i komentarze/wyłącz weryfikacje obrazkową). Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam witam i zapraszam :) weryfikacja już zdjęta :) to mój pierwszy blog i jeszcze się tak za bardzo nie orientuję co i jak :P zapraszam również do polubienia fun paga na facebooku :) na razie jednak nie umiem jeszcze zamieścić ikonki hehe :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...